Off Yarı Final etabını geçerek finallere adını yazdıran Denizlispor Cavidil Erkek Voleybol Takımı, başarısını Vali Ömer Faruk Coşkun ile paylaştı.
Eskişehir’de düzenlenen play-off yarı final maçlarında başarı sağlayarak play-off final gurubuna kalan Denizlispor Cavidil Erkek Voleybol Takımı, final maçları öncesi Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun’u makamında ziyaret etti. Denizlispor Cavidil As Başkanı Ali Atıcı, teknik heyet ve sporcular, Vali Coşkun’a yarı final müsabakaları ve oynanacak final maçları ile bilgi vererek, kendisinden destek istedi.
Kendilerini ağırlayan Vali Coşkun’a teşekkür eden As Başkan Atıcı, “Sayın Valimize bizleri kabul edip ağırladığı için ve nazik ev sahipliğinden dolayı çok teşekkür ederiz. Kentimize bir ilki yaşatmak için çıktığımız yolculuğumuzda, birçok güçlü rakibimizi geride bırakarak yarı finallerde elde etiğimiz başarıdan duyduğumuz gurur ve sevinci paylaştık. Kendilerinin de destekleri ile inşallah takımımızı 1. Lige çıkartacağız ve Denizli tarihinde bir ilki başaracağız” dedi.
Başarılarından dolayı yönetim, teknik heyet ve sporcuları tebrik eden Vali Coşkun da ziyaretten dolayı çok memnun olduğunu ve 1. Lig yolunda Denizlispor Cavidil takımına başarılar dilediğini ifade etti. – DENİZLİ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Okan Buruk’tan Sancak’a Yanıt
2481 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1982 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1833 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1758 kez okundu
5
Neymar PSG’de atmaya ve attırmaya tam gaz devam ediyor!
1660 kez okundu